Data Protection and Privacy Policy

fredag den 28. august 2015

Konfirmation I

Der er langt mellem blogindlægene hos mig lige for tiden, 
jeg håber jeg kan 'oppe' mig lidt og komme igang igen efter ferien.

Der er brug for kort til to pigekonfirmationer i nær fremtid,
her er det første som er til Maria.


Jeg ved at Marias festbord skal holdes i hvidt og nuancer af blåt,
og kortet matcher dette. Ingen farvelagt motiv denne gang,
men istedet mit meget brugte 'Magi er..' stempel som jeg ofte
har brugt inden i de konfirmationskort jeg har lavet.

Papiret er fra Maja Design, og perletråden fra Kort og Godt.
Sommerfuglen er lavet med en MS punch.


 Her er bagsiden af kortet.
Jeg synes den runde die fra QuicKutz er så flot.


 


Jeg har fulgt denne sketch fra Mojo Monday



 

 Der skal jo også bruges bordkort til Marias store dag, og da Marias mamma
har lavet kager til mine drenges konfirmationer var det naturligt for mig at
bidrage på denne måde. Ideen til bordkortene fandt jeg her.



  Papir fra Maja Design og charm fra Kort og Godt.
Navnene er skrevet ud på PC.



Jeg har fået en lille hjælper på scraprummet, det er 
nok også ham som lige pt stjæler min tid og opmærksomhed.





Kan I forstå jeg lader mig charmere?


Udfordringer:

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort og bordkort, Dorte:O) Lekre ark, flott oppsett. Liker sommerfuglene.
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til!
    Smil fra Nancy:O)

    SvarSlet
  2. You have some gorgeous creations....
    Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.xx

    SvarSlet
  3. Such beautiful cards. Love those butterflies. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    SvarSlet
  4. wow so beautiful Dorte gorgeous butterfly paper.
    Gr Karin

    SvarSlet
  5. Beautiful card. Thanks for linking up at Simon Says Stamp Anything Goes challenge :)
    Hugs!
    Gayatri

    SvarSlet

  6. What a lovely card, love the butterflies !
    Thanks for sharing it with us and hope to see you again in our next challenge as well,
    Hugs
    Willeke
    DT Dream Valley challengeblog
    Made by Willeke {My personal Blog}

    SvarSlet