Data Protection and Privacy Policy

onsdag den 10. september 2014

Rød julestjerne.

Jeg er bagefter med mine julekort, så da jeg i går fandt
dette papir med julestjerner på, var det helt perfekt at lave
et midvejskort til udfordringen hos ABC Christmas Challenge.

Vi er kommet til R i alfabetet,

R for 'Red Poinsettias' -altså rød julestjerne.



Det er ikke ofte jeg laver kort uden farvelagt stempelmotiv,
men dette tekststempel fra Papirdesign, egner sig både til at bruge
 inden i kortet og på forsiden.

Mønsterpapiret er fra Echo Park, julestjernen med perler er fra Prima.

De røde runde bånd er genbrug fra dette projekt, og jeg har metervis tilbage...


Udfordringer:

4 kommentarer:

  1. This is gorgeous! Love your papers and that shaped border at the bottom. Thanks for playing with CSAYL.

    SvarSlet
  2. Beautiful! I love the elegant card shape! Thanks for sharing with us at CSAYL! Good Luck!
    Tracey, DT

    SvarSlet
  3. charmante et élégante création Dot, je suis en admiration devant ces poinsettias, merci de jouer avec nous chez CSAYL, biz

    SvarSlet