Data Protection and Privacy Policy

søndag den 31. august 2014

Bruk Glitter, GDT hos 'My Besties' Norge.

For et stykke tid siden blev jeg spurgt om jeg havde lyst til
at være gæstedesigner hos 'My Besties' Norge,
og det takkede jeg naturligvis ja til, og det med stor glæde.

Teamet denne gang er

BRUK GLITTER!



Jeg er bagefter med at lave julekort, så jeg greb chancen til
at få lavet et mere. Motiver er IMG 952.

Det er altid extra spændende at skulle vise sine
kreationer udenfor de sædvanlige kredse, så jeg var nødt
til at vælge papir og farver som jeg ved jeg får til.


Papir fra Maja Design og blå/hvid er altid et 'safe' valg for mig.


Jeg har farvelagt med Prismacolor blyanter, og kommet glitter
på kanter af støvlerne. Rundt om motiver har jeg brugt Fran-táge.

Snefnuggene er lavet med en kant die fra Memory Box,
den er lavet i glitterpapir.

Sølvtråd med en charm og en lille perle pynter oppe i højre hjørne.
Lidt blomster blev der også plads til.

Jeg tror ikke dette kort skal sendes i posten!


Bagsiden er helt enkel, en strimmel
mønsterpapir og mit personlige stempel.


Nu håber jeg at mit kort har inspireret jer og
givet jer lyst til at deltage i 'Bruk Glitter' udfordringen .

Tak til Design Teamet hos 'My Besties' Norge.


Udfordringer:

13 kommentarer:

  1. What a beautiful Christmas card!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    SvarSlet
  2. Very beautiful card(map) thank you for having to participate in the challenge my besties in French

    SvarSlet
  3. this is such a beautiful card Dorte.

    gr karin and


    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator

    SvarSlet
  4. Superbe carte! merci de participer au défi Besties Français!

    SvarSlet
  5. Beautiful hun, she is a little Christmas angel. What gorgeous work. Hope you are well. Hugs xx

    SvarSlet
  6. really stunning, love the papers
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    SvarSlet
  7. Adorable card! Good luck at Creative Inspirations this week!
    Rene :D

    SvarSlet
  8. hi Dot! super cute card, luv the details! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    SvarSlet
  9. Truly beautiful festive card Dorte. Thank you for joining us at Allsorts this week x

    SvarSlet
  10. such a beautiful card! i love the colours, it one of my fave colours to work with. and the snowflakes are just fab! thank you for joining us at My Besties UK challenge Blog and good luck. Hugs Davinia xx

    SvarSlet
  11. Such a sweet adorable card. Thank you for joining us at Crafty Calender challenge
    Bettyxxx

    SvarSlet
  12. lovely thanks for playing along with us at Besties UK - Carol UK DT Co-ordinator x

    SvarSlet