Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 24. april 2014

Julekort uge 17.

Ja jeg ved det, jeg er bagefter med mine julekort.
Men jeg kan jo bare prøve at bedre på det.



I sidste uge til vores H for Home udfordring hos ABC Christmas Challenge,
farvede jeg to LOTV motiver når jeg var igang.

Og her er resultatet.

Kortet ligner til forveksling dette her, og faktisk er det samme 
 mønsterpapir fra Maja Design bare at dette er bagsiden.


På kanten af motivet har jeg stemplet med et poststempel fra Magnolia,
jeg tror det er første gang jeg har brugt det. Jeg er ikke særlig god 
til at stemple 'sådan lidt tilfældigt'.

Det stribede bånd er fra Stoff og Stil, og egentlig købt til årets drengekonfirmationskort. 
Men det passede jo perfekt her også.


Udfordringer:


8 kommentarer:

  1. sweet card Dot! cute image, luv the postmark..adorable. so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    SvarSlet
  2. Very cute, thanks for playing at CLF

    SvarSlet
  3. Gorgeous card hun, thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    SvarSlet
  4. Fine kort du har lavet siden jeg var forbi sidst. Både til jul - men især dine gule påskekort er flotte. Det er jo ikke den kulør du bruger mest.....!
    Konfirmationsbåndet er da vældig passende på julekortet !

    SvarSlet
  5. Another gorgeous card Dorte! love the colours too! hugs me xx

    SvarSlet
  6. Hi Dot - your card is very sweet - definitely a cute character! Thanks for joining us at Creative Inspirations this time and good luck! Hugs rachel xx

    SvarSlet
  7. Lovely card.
    Thanks for joining us at Hanna and Friends.
    Hugs Stine

    SvarSlet