Data Protection and Privacy Policy

fredag den 7. februar 2014

Endelig i hus..




Lige for tiden virker det som om jeg er en bedre shopper end scrapper.

Her er den første pakke som kom. House Mouse stempler bestilt hos 1-2-3 Stitch;
en engelsk nettbutik der har rigtig mange H&M stempler.

Jeg har fået lidt panik for at man pludselig ikke kan få de gamle træstempler mere,
så jeg har en  voldsom købetrang når jeg kommer over dem.
Problemet kan dog være at holde sig indenfor 200 kr grænsen,
så jeg slipper at betale told og diverse gebyrer.

Der er 2 ja faktisk 3 pakker mere på vej til mig.




3 kommentarer:

  1. Hvor er de søde

    God weekend til dig

    SvarSlet
  2. Those stamps are adorable Dorte....cannot wait to see your creations with them...have a great weekend!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  3. o those stamps are gorgeous and very cute Dorte.

    hope to see those cards you created with these stamps.

    gr karin

    SvarSlet