Data Protection and Privacy Policy

søndag den 23. december 2012

Snart årets sidste julekort......

Lige i øjeblikket er vi nærmest sneet inde.
Der er stærk blæst, det sner på tværs og der er dårlig sigt.

Pga vejret har den store af drengene og jeg udsat vores 
tur til fjeldet hvor vi skal holde jul. Resten af familien kørte
fredag, men vi to har haft arbejdsweekend,
og blev derfor tilbage i byen!

Tja, hvad skal jeg sige, det er ikke helt efter planen,
men vi har gaverne og de andre maden!!

Vi håber på at vejrforholdene bedrer sig til i morgen.

I ventetiden kan jeg blogge et af årets sidste julekort.


Lige siden jeg så dette kort på min DT kollega Lorraines blog,
 har jeg haft lyst til at lave et magen til.
 Stemplet har jeg fået af en anden DT kompis.

Tusind tak til America for stemplet og Lols for inspirationen.

Ja og hvis du lurer så er det altså et House Mouse motiv,
og 'God Jul' stemplet er fra Kort og Godt.


Mønsterpapiret er nogle gamle nogle fra Fancy Pants.

Den røde tekst er lavet vhj af mine Distress Markers.

Jeg har lige købt stempel papir -The Langton-
fra Hjerteboden. Det er det papir som mange anbefaler
 når man farvelægger med Distress Markers.

Jeg tænkte at min julefri skulle bruges til at teste....



Bagsiden viser en lille mus der gnasker på et bolche,
han er kombineret med mit 'Håndlavet af' stempel.


Udfordringer:

8 kommentarer:

  1. Gorgeous Dorte, one of my most favourite HM stamps. Such a beautiful card. Have a very Merry Christmas hunny! Hugs, Sxx

    SvarSlet
  2. what a cute and beautiful card Dorte.
    have a wonderful christmas also your family.

    greetings karin

    SvarSlet
  3. Oh wow whata beautiful and cute card! I just love it :0)
    Thank you for sharing it with us at Forever Friends Challenge Blog andgood luck :0)
    Love Clairebears x

    SvarSlet
  4. Wow wat a Nice card!
    Thans for joining us at EKEF!
    GREETZ Jolanda

    SvarSlet
  5. Gorgeous card Dorte, such an adorable image and lovely papers.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp.
    Merry Christmas
    hugs Mandy xx

    SvarSlet
  6. So adorable Dorte, love that image, so cute. Thanks for joining us at BunnyZoe.
    Hugs Tracy
    x

    SvarSlet
  7. really cute. Thanks for joining us at Divas this week x

    SvarSlet
  8. A lovely christmas card. The image is so adorable. Thanks for sharing with us at Forever Friends and good luck.
    Mags
    x

    SvarSlet