Data Protection and Privacy Policy

søndag den 25. marts 2012

Vi fejrer!

Først vil jeg unskylde for at have været for dårlig til at besøge jer
og kommentere det flotte I alle har lavet.

Jeg havde arbejdsweek end sidste week-end,
og er bagefter med ALT!

I tillæg har jeg haft problemer med min e-mail.
Først troede jer at I alle havde svigtet mig, for der kom ingen
e-mails om at der var lagt kommentare ind hos mig.

Efter det fandt jeg ud af at mine e-mails var blever lagret på
min internetleverandørs server og der var der nu fuldt.

Konsekvensen af det, var at jeg ikke har modtaget
e-mails siden 22 marts.

Men nu er jeg på igen!!



Dagens kort er lavet til min store 'drengs' fødselsdag i går.
Han er blevet 18 år, og fejrede hjemme
med sine venner i går aftes.

Vi andre fire var kastet ud af huset, med besked
om at vi ikke skulle komme hjem før klokken
havde passeret midnat.
Og da var det lige på hovedet i seng- for vores vedkommende!

Kort og gave skulle drengen jo ha, og lige siden jeg sidste efterår
så cool Edwin og denne bil, havde jeg kortet klar i tankerne.

Problemerne opstod da jeg skulle til at male motivet.
Jeg havde maskeret de to stempler sammen,
og enten fik jeg til at male Edwin eller også
lykkes jeg med bilen. Aldrig de to ting samtidig!!

Løsningen blev at klippe Edwin ud og montere
ham sammen med bilen.
Så kunne jeg placere ham over de værste fejltagelser.

Tekststemplerne fra Cats Lifepress Stamps var
helt oplagt til dette kort.
Taggen har fået bånd på og en skruenøglecharm.

Edwin fik udklipstøj på, en prikket t-shirt!

Papirene er fra Maja Design.

Stjernekanten er lavet med en die fra Magnolia.

Inden i et stempel som er helt perfekt for en ungdom-
eller en konfirmant.

Her er der plads til at skrive en hilsen.


Bagsiden har elementer fra forsiden,
de røde tandhjul er lavet med en diefra Spellbinder.
Jeg kommer til at bruge denne die til forårets konfirmantkort.


Her er sidste udgave af kortet, jeg var
nødt til at lave en ny t-shirt.
Min søn ville aldrig i livet gå med en prikket t-shirt !!

Jeg har brugt denne sketch fra Stempeleinmaieins.


Udfordringer:





14 kommentarer:

  1. Brilliant male card hun, and so nice to see Edwin. Love the paper piecing on his shirt, and your colour choice is fab! Hugs Sxx

    SvarSlet
  2. I came over from Pile It On to check out your creation! I love the design & the papers you've used!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx Dude Time Doodles DT

    SvarSlet
  3. Gorgeous card Dorte :-) Edwin is lovely and the colours and design are fab :-) I love the sentiment !! brilliant ! :-)

    thanks for joining us on the PTW and Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet
  4. What a great little card! I love the sprockets and tag! You colored this image so well, and it's really a cute sentiment too!

    SvarSlet
  5. Great card! Lovely layout and papers. Thank you so much for joining us at Bearly Mine "dots" Challenge this week. Good luck!

    Hugs, Natascha

    SvarSlet
  6. Brilliant card Dot, great image and papers. Thanks for joining us at Here come the boys DIY challenge. Teresa xx

    SvarSlet
  7. WONDERFUL card both inside AND out!!
    Thank You for joining us at PIO!!
    Have a GREAT day!

    SvarSlet
  8. Yay! Edwin the Mechanic fixing his own car! Love it! Thanks for playing at Here Come The Boys! Woo x

    SvarSlet
  9. Love this boy card! Thanks for playing along with Simply Magnolia.

    XX Inge

    SvarSlet
  10. Great card for a man! Thanks for joining in the SEME challenge.

    Hugs
    Jay Jay

    SvarSlet
  11. Så lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket:)

    SvarSlet
  12. Fabulous card Dorte - love Edwin's paper pieced T-shirt!
    Thanks for playing at Pile It On...hope you'll join us tomorrow for another fun challenge!
    Helen x

    SvarSlet
  13. GORGEOUS masculine card. Lovin' all these details. Perfect take on that sketch. Lovely in every way!

    SvarSlet
  14. Ett tøft kort!
    Fine farger :) Stilig!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha en fin dag!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlet