Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 30. august 2011

Så sier man tak!

Drengefødselsdagskort går som varmt hvedebrød i vores familie.
Det er jo dejligt.
Men det er ikke alle motiver der kan bruges.
KoblingFyren fra LOTV blev dog godkendt,
og det var jeg glad for.


Papiret er "Archaic" fra Basic Grey. Dem har jeg
brugt til mange af de drengekort jeg har lavet.

Kantpunchen er fra Martha Stewart.
Nok min favorit lige for tiden.

Metalpynten er fra Tim Holtz.
Embossingfolderen fra Cuttlebug


Tekststemplet er fra Norsk Stempelblad, jeg har dog
taget hjertene før og efter teksten væk!

Jeg var fristet til at prøve at lave skyer på
dette kort, men droppede det fordi jeg kom i tidsnød.
Jeg har brug for lidt mere øvelse.

Alle kanter har fået lidt distress.


Det velbrugte "Tøff og Kul" stempel fra Stempelglede.


Bagsiden i kendt stil.


Jeg har brugt sketchen fra Simon Says Stamp Challenge.
Den er roteret 90 grader.

Udfordringer:


7 kommentarer:

  1. Super sodt kort Dorte. Laekre farver og papir.
    Tak for de sode ord paa min blog.

    Knus Mette

    SvarSlet
  2. Wow this is fabulous" Thanks for joining us at LOTV this week x

    SvarSlet
  3. Hi hun
    aww how chilled is he, gorgeous card, awesome colouring, lovely papers & design, sue,x

    SvarSlet
  4. HI sweetie this is stunning, i love this image and the colours are just gorgeous, thanks for joining us at LOTV this week hugs pops x x x

    SvarSlet
  5. Kjempefint kort dette her - synes stempelet er så fint. Jeg liker også arkene du har brukt her. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  6. Wow, I love this card! Your colouring is perfect and blends with the papers that you have used
    Thanks for joining us at Creative Card Crew for this challenge :o)

    SvarSlet
  7. Snyggt kort!

    Tusen tack för att du deltar hos Kort o Mania med denna :)

    SvarSlet