Data Protection and Privacy Policy

søndag den 21. november 2010

House Mouse, friends

Her er fødselsdagskortet til en af mine svogere. Jeg er sikker på at han blev kanon glad for det! Er det ikke rigtigt??

House Mouse stemplerne er fantastiske, og dem syntes jeg slet ikke om for et lille års tid siden!
Tænk at man kan ta så fejl!
Det eneste som jeg synes er lidt dumt, er at mange af stemplerne er store. Det gør det svært at bruge særlig meget pynt og mønsterpapir.

Papiret er Boxer fra Basic Grey. Tekststemplet er et tryk jeg har fået af en kompis. Jeg tror det er fra Kreativ Hobby. Punchen jeg har brugt på kanterne er fra Fiskars.

Jeg synes denne lille fyr skulle få lov til at være med.

Han er da cute.

Bagsiden.

Jeg har brugt sketchen fra House Mouse and Friends.

Udfordringer:

5 kommentarer:

  1. oh wow!! just adorable ~ amazing card ~just love it all!
    vanessa xx

    SvarSlet
  2. awww Dot :-) this is just sooo cute :-) I love this image and your colouring is perfect :-)

    thanks for joining us on the HM&F Monday Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet
  3. Hi ya Dorte
    aww a gorgeus card hun, fabulous colouring,fabulous colouring, great papers & design, thank you for joining us at House Mouse & Friends this week, hope to see you next time, sue,x

    SvarSlet
  4. wow- what a gorgeous HM&F card!!!!!!!! I love everything about it. Thanks so much for playing along with us at House Mouse & Friends Monday Challenge! :)

    SvarSlet
  5. Oh Wow Dorte, I love this card. You have done a fantastic job of colouring and your interpretation of the sketch is wonderful.
    Hugs, Carissa

    SvarSlet