Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 7. oktober 2010

Præmiehøst!

Jeg har være heldig i det sidste og vundet et par udfordringer med nogle af mine kort. Så det er spænnende at tømme post i disse dage.

Denne pakke har jeg vundet med mit "Chokoladegave" hos Forever Friends i Something for Sweets udfordringen. Præmien var sponsoret af Svenske Stämpelgården.

Næste ud er dette dejlige Sarah Kay stempel og stickles som jeg har vundet hos Timbroscrapmania Stamping Challenge Blog(- jeg elsker bare dette navn) med to kort. Først challenge 7 Estate med mit Edwin fødselsdagskort og så challenge 10 Tema Libreo med mit blå embossede sommerfuglekort.

I søndags var jeg så heldig at blive trukker som vinder af sketche udfordringen hos Kenny K's Krafty Girlz Challenge med mit Sketch fra Kenny K's . Der kunne jeg vælge 3 digi stamps. Så I kommer til at se flere kort med disse søde ungdommer.

Og i dag var jeg med på top listen hos Hanna og Friends Challenge Blog i udfordringe So Dotty med mit Teenager hÂnglar kort.

Som om ikke alt det er nok venter jeg på en overraskelse fra Stampavie Design Team Blog hvor jeg blev trukket som vinder af Skitseudfordringen challenge 33 med mit Stempel-Magie og høstfarver .

Undskyld for mit "blær" men der er altså dejligt at dele det med nogen. Og så håber jeg i tillæg at dem som jeg sender disse kort til bliver glade for at de får en velfortjent hilsen.

Ha en fin aften.

2 kommentarer:

  1. TILLYKKE med alle de dejlige præmier du har vundet. Flot gjort - men det undrer mig egentlig ikke. For det er bare så fine ting du laver. Så totalt gennemførte, og fyldt med små (sjove)detaljer.
    Og godt andre også har opdaget det. LOL.
    Så nyd det bare - du har fortjent det.

    SvarSlet
  2. Hold da helt op hvor har du været heldig. Man må gerne fortælle om sine glæder, det er bestemt ikke blær for du har jo fortjent det! Godt gået!
    vh Renne

    SvarSlet