Data Protection and Privacy Policy

onsdag den 14. juli 2010

ABC Christmas Challenge

Så er det onsdag og tid for ABC Christmas Challenge og mit GD kort .
Denne gang er udfordringen O for Ornament med glans/skinne som ekstra.

Udfordringen er sponset af Simon Says Stamps

Photobucket

og den heldige vinder får et gavekort på 15$. Der tror man finder det meste.

Jeg var længe usikker på nøjagtig hvad jeg ville lave. Papiret havde jeg klart nok så tidligt, der er fra BoBonny, serien Snowy Serenade. Der er lidt glimmer i og det er ganske tykt. Faktisk er det ikke særlig velegnet til at folde som jeg har gjort. Man det var en erfaring jeg fik hen ad vejen.


Jeg havde en heftig blokrunde og havnede tilsidst hos Mariannes Papirverden. Hun har en forkærlighed for at lave foldede kort og laver utrolig meget fint, ta en tur omkring hvis du vil inspireres. Marianne har lavet en tutorial på denne stjerne for StampARTic.

Og vips, så var jeg i gang, ja næsten helt færdig. For denne lille fyr bare bad om at være med. Og hvem kan modstå dette blik ? Nöel Shepherd som han hedder er fra Stampavie. Kom med et gæt på hvad han er farvelagt med ? Lidt glitterlim er der på. Og det er det. Ikke et svært kort at lave, du skal bare være lidt nøjagtig.

Her er der plads til en julehilsen. Lilla er jo en julefarve eller vel egentlig adventsfarve, men ofte tænker jeg mere traditionelt. Altså rødt , grønt og hvidt.


Så ser I et af mine nye stempeler, jeg er så glad for at jeg endelig tog mig sammen og bestilte dem.

Udfordringer i sommervarmen:

11 kommentarer:

  1. Really cute card I have posted both on the challenge hunny as they are both way cute!! thanks :)

    SvarSlet
  2. Fabulous card :-) I love the star shape and the image you used ,,, very cute :-)

    luv
    Lols x x

    SvarSlet
  3. Fint kort, elsker stjernen.

    SvarSlet
  4. I love both your cards Dorte....the colours on the papers are gorgeous...and the star shape behind the image on this one is fab!
    Thanks for being a great guest designer!
    Helen x

    SvarSlet
  5. Great card hun.

    Cathy (GD)
    xxxxx

    SvarSlet
  6. Fantastic card. I just love your image he is so cute. Your card is so interesting. Wonderful colors. Thanks again for playing with us at Cards for men. Good luck on the challenge.

    SvarSlet
  7. Oh Wow, thats an awesome and beautiful card, love that image and your mounting is perfect. Thanks for joining us at Cards for Men, good luck with the challenge. With hugs Shirleyxxxx

    SvarSlet
  8. Wow, this is gorgeous. Love the image and the colors you've used. And the huge folded star is fantastic!

    Thanks for joining us at SAM this week.

    Hugs, Kiki

    SvarSlet
  9. This is such a wonderful card! Love the star and you have used such a cute image! Thanks for playing along with us this week at Paper Sundaes!

    SvarSlet
  10. Super neat folds, very cool! Glad you played with us this week at Paper Sundaes.

    SvarSlet
  11. Congratulations on making the top three at Cards for Men. Hugs, Alison x

    SvarSlet